IQOS pro mě byl zpočátku oblíbená hračka, díky snížené škodlivosti a zlepšení dýchání jsem si s ním odůvodňoval kouření. Byl jen doplňkem životního stylu, luxusem. Dnes je ale stále rozšířenější a výrobce by z něj rád udělal masovou záležitost, podobně jako Apple ze svého iPhone.
Nekouřit je už delší čas trendy, kuřák se stal štvanou zvěří, která patří nejlépe do rezervace. Veřejné mínění je hnáno masovou kampaní, které nepodléhá snad jen senátor Kubera (ODS). Sami kuřáci však dobře ví, že něco na ní je, jen málokterý je spokojený se svou závislostí i ranními výbuchy kašle.
IQOS komunita cestovatelů
Reálné zkušenosti uživatelů IQOS z dalších zemí.
IQOS je skvělým východiskem, jak z rezervace uniknout, nakrmit úředního šimla i berního úředníka a ušetřit veřejné zdravotní rozpočty. Potěší otrávené hospodské i jejich zákazníky, protože se na něj nevztahuje zákaz kouření, remcavou tchyni nebo kamarádku, každý máme v okolí nějakého nenávistného nekuřáka. Vrací alespoň z části svobodu.
IQOS v Česku překročil bájnou hranici 250 tisíc uživatelů, patříme mezi světové velmoci, v Praze a větších městech jen těžko najdete místo, kde byste se nepotkali s podobně postiženým člověkem, se kterým na sebe spiklenecky pokukujete. Díky skvěle nastavenému marketingu se zdá, že jde o drahou hračku, přestože se dá fakticky velmi levně, je současně i projevem moderního životního stylu. V mém případě i posedlostí.
Koupit IQOS se slevou
IQOS je mou posedlostí
Jak to u mě začalo jsem popsal v jednom z prvních článků zde na webu, po prvotním kašlání a prskání jsem se naučil IQOS správně kouřit ( no jo, já vím, užívat :-) ) a výskám si blahem, které se každý den snažím přenášet na nové a nové kuřáky pomocí tohoto webu i naší největší české a slovenské Facebookové skupiny.
Stala se z toho moje posedlost, na stole se mi hromadí všechny různé limitované edice, neexistuje příslušenství, které bych nemohl ukázat, jako milovník mentolu denně střídám korejské, japonské i evropské barvičky HEETS. První jsem mnoha z vás ukázal borůvkové HEETS Purple, se kterými se dnes čile kšeftuje v naší skupině HEETS.
A jak to bude s IQOS dál?
Philip Morris se ale snaží o podobný úspěch jako Apple. Přestože si iPhone po celá léta zachovává punc luxusu, ve skutečnosti ho v USA koupíte od operátora levněji než u nás různé čínské napodobeniny, díky tomu se tam stal synonymem mobilního telefonu a je absolutně masovou záležitostí.
IQOS míří stejným směrem, v Japonsku pevně ovládá trh s elektronickými cigaretami, v Jižní Koreji má 45 % trhu. Rád by si udržel pověst luxusního výrobku s nadstandartní zákaznickou podporou, přesto je vize admirálů tabákového průmyslu jasná, do roku 2030 musí nějaká forma bezdýmného výrobku nahradit konvenční hořící cigarety za podmínky, že je spokojení akcionáři udrží v jejich křeslech v pohodlných kancelářích.
A co vy? Pokud jste přišli z Google, zřejmě o IQOS uvažujete nebo ho máte čerstvě. Kdo nás čte na Facebooku, už patří do rodiny. Jak vidíte budoucnost IQOS a podobných výrobků? Napište nám do komentářů.