Chyba nabíjení nahřívače IQOS 3 Duo se objevuje v prvních verzích firmware, který lze naštěstí snadno aktualizovat. Výrobce Philip Morris ji poskytuje pomocí webové aplikace na oficiálním webu, kterou lze spustit v prohlížeči Google Chrome.
Jak aktualizovat firmware v IQOS
Nejjednodušší je nahrání aktuálního firmware z počítače. Otevřete web výrobce www.iqos.com a přihlašte se ke svému účtu, na kterém máte spárované zařízení IQOS, které chcete aktualizovat. Pokud nemáte zařízení spárované se svým účtem, požádejte o spárování na infolince IQOS (návod na přiřazení IQOS k účtu), kde vám ho přiřadí, i když neznáte předchozího majitele.
IQOS komunita cestovatelů
Reálné zkušenosti uživatelů IQOS z dalších zemí.
Po přihlášení k účtu přejděte do položky Mé zařízení, kde uvidíte všechna zařízení přiřazená k vašemu účtu s informací o záruce. Stiskněte Zobrazit podrobnosti zařízení, které chcete aktualizovat a dále Nastavení zařízení. Vybrat musíte kapesní nabíječku (pocket charger), nahřívač (holder) samostatně připojit nelze.
Otevře se webová aplikace pro nastavení zařízení. V nabídce je připojení přes USB kabel nebo Bluetooth. Použijte originální nabíjecí kabel z balení IQOS a připojte zařízení k počítači, připojení přes Bluetooth příliš nedoporučujeme, připojení nemusí být stabilní.
Webový prohlížeč vás vyzve k potvrzení připojení IQOS. Klikněte na název zařízení a potvrďte připojení.
Po úspěšném připojení IQOS zařízení kabelem uvidíte obrazovku s nastavením. K dispozici jsou různé volby nastavení vibrací, změnit můžete intenzitu podsvícení kontrolek. Aktualizaci firmware najdete v položce O mém zařízení, kde stiskněte tlačítko Zkontrolovat aktualizaci firmware. Pokud je dostupná novější verze, nabídne se zahájení aktualizace.
Stisknutím tlačítka zahájíte aktualizaci, během které se IQOS dvakrát restartuje a za tři minuty je připraven s nejnovější verzí firmware. Během aktualizace samozřejmě nemůžete vyjmout nahřívač z nabíječky, mohlo by dojít k jeho poškození.
Přehrátí firmware na prodejně
Kdo se na tuto operaci necítí, může navštívit značkové prodejny nebo stánky IQOS ve větších městech (neplatí pro trafiky Geco a další), kde firmware na počkání zdarma přehrají. Seznam prodejen najdete na webu výrobce.
Aktualizace nepomohla
Pokud se aktualizace nezdařila nebo nepomohla s problémem, je třeba zařízení reklamovat (Jak reklamovat IQOS). Zavolejte na infolinku 800 413 413 a domluvte se s operátorem na řešení výměny zařízení.