Jednoduchý restart IQOS pomůže ve většině případů, kdy bliká červená kontrolka nebo se IQOS nenabíjí správně. Než provedete reset, zkontrolujte, zda je nahřívač správně usazen do nabíječky, zda nejsou znečištěné kontakty nebo nevnikly do nabíječky nečistoty. U IQOS 3 DUO zpravidla stačí pootočit nahřívačem v nabíječce, aby se magnetické kontakty spojily.
Návod platí pro reset IQOS 3 DUO, pro starší model 2.4 otevřete následující odkaz:
Jak resetovat IQOS 2.4+ stiskem tlačítek vypínače a Bluetooth
IQOS komunita cestovatelů
Reálné zkušenosti uživatelů IQOS z dalších zemí.
Jak resetovat IQOS 3
Reset platí pro nejnovější modely IQOS 3, IQOS 3 DUO a IQOS Multi.
- Stiskněte a držte tlačítko na nabíječce, u verze Multi tlačítko nahřívání.
- Po 8 vteřinách postupně zhasnou všechny kontrolky IQOS.
- Uvolněte tlačítko, kontrolky se rozsvítí.
- Reset je dokončený po postupném rozsvícení všech kontrolek.
Pokud reset nevyřešil vaše problémy, zbývá pouze reklamace (Jak reklamovat IQOS), zavolejte Centrum zákaznické péče pro získání reklamačního kódu a následně navštivte nejbližší trafiku sítí Geco nebo Valmont, případně se rovnou i bez kódu vydejte do IQOS prodejny nebo pop-up stánku.