Sledujte recenze na našem youtube kanálu IQFAN magazín !
  Sledujte recenze na youtube IQFAN !

JAK KOUPIT IQOS SE SLEVOU

Přečtěte si, jak koupit IQOS levněji o 200 Kč s naším slevovým kódem.

Přečtěte si, jak koupit IQOS levněji o 200 Kč s naším slevovým kódem.

Porucha IQOS bliká červeně a přestal nabíjet, jak ho opravit nebo reklamovat

IQOS nabíječka nebo nahřívač bliká červenou kontrolkou? Může jít o závadu, kterou odstraníte doma vyčištěním kontaktů, resetem nebo bude potřeba reklamace.

0

Blikání červené kontrolky signalizuje několik různých závad. U některých stačí nahřívač vyjmout z nabíječky a znovu správně usadit, případně vyčistit konektory a IQOS restartovat, někdy ale budete muset IQOS reklamovat. 

Jak resetovat IQOS 2.4+

Nejčastějším důvodem blikání kontrolek bývá nečistota na konektorech, rychlé blikání holderu signalizuje zlomenou nahřívací planžetu, blikání při nabíjení může znamenat končící životnost baterie nahřívače. 

Jak resetovat IQOS 3 DUO

Signalizaci kontrolkami má i IQOS 3 DUO. Nově umí blikat modře první kontrolkou, oznamující zvlhčení nebo styk s kapalinou, červeně bliká při nečistotách uvnitř nabíječky nebo špatně usazený nahřívač do magnetu (Jak správně vyčistit IQOS 3 DUO). 

 

Pokud IQOS během dobíjení běžně bliká namísto bíle červenou barvou, ale přesto se pokaždé nabije a lze ho používat, signalizuje konec životnosti baterie holderu. Vyreklamujte ho.

IQOS komunita cestovatelů

Reálné zkušenosti uživatelů IQOS z dalších zemí.

Jak postupovat při poruše IQOS

  1. Ověřte si, že je holder správně a volně zastrčený do dobíječky, u IQOS 2.4+ vždy kontrolkou směrem k otevírání. Nikdy ho nezasunujte násilím. 
  2. Je IQOS zahřátý? Zejména v zimě, ale i za studené letní noci, může holder snadno prochladnout, je velmi háklivý na změny teploty. Vezměte ho do dlaně a pokud je studený, zahřejte ho a pak zkuste dobíjení znovu. 
  3. Pokud je holder správně zastrčený, kryt zavřený a svítí červené světlo, připojte základnu na dobíjení. Někdy totiž signalizuje ještě jednu nebo dvě tečky, ale už je vybitá. 
  4. Vyzkoušejte reset obou částí IQOS, dobíjecí základna se resetuje stisknutím tlačítka Bluetooth a vypínače, holder resetujete po vybití dlouhým podržením tlačítka až do shasnutí. Více v článku Jak resetovat IQOS při problémech s dobíjením.
  5. Očistěte holder ve spodní části, dotykové plošky se někdy zašpiní a nedosednou správně na konektory, pomůže např. obyčejná guma. Můžete profouknout i základnu, ve které mohou být nečistoty, prach nebo zbytky tabáku. 
  6. Poslední rada zní hodně divně. Vyčkejte, pokud nemáte absťák. Někteří uživatelé uvádějí případy, kdy zařízení dostane samo rozum po pár minutách, někdy i hodinách a pak klidně funguje dál, jako by se nic nestalo.
  7. U IQOS 3 DUO se občas stává, že se holder nechce nabíjet, pokud je nabíječka otevřená a současně v síťovém zdroji. Nabíječku stačí zavřít. 

 

Mrazit IQOS? Nedoporučujeme

Po internetu kolují různě šílené návody, jak IQOS strčit například do mrazáku. Tato řešení nedoporučujeme, IQOS nemá chlad rád, navíc škodí baterii a podle nás jde jen o krátkodobé zvlhčení spojů, které nic dlouhodobě nevyřeší. 

 

Reklamace IQOS

Poslední krok nemáme rádi nikdo. Pokud jste si jistí, že jste vše zkontrolovali, čeká vás reklamace. Naštěstí to není žádná věda a způsobů je několik. IQOS se v rámci záruky IQOS Care Plus vyměňuje na počkání kus za kus, pokud ho máte registrovaný na svém zákaznickém účtu.

  • Reklamace zavoláním na IQOS zákaznické centrum

    bezplatná linka 800 413 413.

  • Vyzvednutí na prodejnách IQOS nebo v partnerských trafikách.

Zatím k reklamaci stačí mít zařízení IQOS zaregistrované k vašemu účtu, nepotřebujete fakturu, pracovník s vámi vyplní protokol, na vašem účtu odpáruje původní zařízení a připojí nové. Celá operace trvá deset minut. 

Patří do rubriky: REKLAMACE IQOS
Upravit

IQFAN magazín Youtube

JAK KOUPIT IQOS SE SLEVOU

Revoluční systém užívání tabáku koupíte se slevou od nás levněji.

Revoluční systém užívání tabáku koupíte se slevou od nás levněji.