Sledujte recenze na našem youtube kanálu IQFAN magazín !
  Sledujte recenze na youtube IQFAN !

KOUPIT IQOS SE SLEVOU 400 Kč

Jak koupit IQOS levněji s naším slevovým kódem.

Jak koupit IQOS levněji s naším slevovým kódem.

Co je záruka IQOS Care Plus zdarma, jaké jsou výhody a podmínky

IQOS Care Plus je rozšířená smluvní záruka od výrobce, vztahující se na každé zařízení IQOS po dobu dvou let od nákupu zařízení. Umožňuje zdarma výměnu zařízení IQOS poškozeného vinou uživatele. 

0

Ke každému nákupu IQOS získáte mimo běžné dvouleté záruky stanovené zákonem po registraci zařízení navíc službu IQOS Care Plus, která umožní 24 měsíců od nákupu jednu bezplatnou výměnu nahřívače a nabíječky IQOS.

 

Postup reklamace IQOS v roce 2020

 

Zákonná záruka

Dvouletá zákonná odpovědnost výrobce se podle zákona vztahuje pouze na vady vzniklé během výroby. Na reklamaci má výrobce stanovenou lhůtu maximálně 30 dní. 

 

Podmínky a postup běžné reklamace:

  • Pro zahájení reklamace kontaktujte infolinku nebo navštivte značkovou prodejnu IQOS.
  • Pokud bude reklamace uznána, výrobce zařízení zpravidla na počkání mění za nový kus. 
  • Uznaná reklamace nemá vliv na rozšířenou záruku IQOS Care Plus.
  • Výměnou zařízení se NEPRODLUŽUJE ZÁRUKA.
  • Pokud bude reklamace zamítnuta, prodejce vám nabídne využití služby Care Plus.

IQOS komunita cestovatelů

Reálné zkušenosti uživatelů IQOS z dalších zemí.

Nadstandardní záruka IQOS Care Plus

IQOS Care Plus je rozšířená nadstadardní smluvní záruka od výrobce v trvání dvou let od nákupu zařízení, vztahující se na jakoukoli závadu způsobenou zákazníkem, např. zlomenou nahřívací čepel nebo poškození pádem. 

 

Podmínky reklamace IQOS Care Plus:

  • IQOS Care Plus se vztahuje automaticky zdarma ke každému zařízení, které je registrované pod zákaznickým účtem. To si můžete ověřit po přihlášení na webu iqos.com.
  • Umožňuje kdykoli v průběhu 24 měsíců od nákupu 1x výměnu nahřívače a 1x výměnu nabíječky.
  • Při reklamaci zařízení můžete kdykoli zažádat o využití IQOS Care Plus, tedy i v případě, že nechcete čekat na posouzení reklamovatelné závady.
  • Výměnu zařízení můžete v ramci Care Plus objednat expresním kurýrem až domů.
  • Nonstop podpora v zahraničí s rychlou výměnou všude, kde je IQOS dostupný.
  • IQOS Care Plus je vázaný k zařízení, záruka je v případě prodeje přenosná na nového majitele, pokud si přiřadí IQOS ke svému zákaznickému účtu. 

 

Postup reklamace IQOS v roce 2020

 

Registrace 

Pokud nemáte IQOS registrovaný pod svým účtem, nic se neděje, pracovník infolinky vám ho přiřadí pod váš účet i v případě, že dříve patřil někomu jinému, postupujte podle návodu. Pokud ještě nemáte svůj účet, zaregistrujte se na webu iqos.com, v takovém případě jste ale ještě nevyužili zvýhodněné nabídky nákupu IQOS pro nové užvatele, kterou určitě doporučujeme využít, vždy se hodí mít téměř zdarma záložní zařízení.

Jak koupit IQOS v akci se slevou
Upravit

IQFAN magazín Youtube

Novinky

Recenze: Nejnovější IQOS ILUMA PRIME s označením "i" model 2024 se prodává v ČR

0

IQOS ILUMA a jeho prémiová verze ILUMA PRIME je vrcholovým modelem z celé řady produktů. Nyní přichází v nejnovější verzi s označením i. Přináší dotykový displej na nahřívači, vylepšenou správu nabíjení, umožňující prodloužit dobu užívání a možnost pozastavit nahřívání. 

KOUPIT IQOS SE SLEVOU 400 Kč

IQOS koupíte levněji s naším slevovým kódem.

IQOS koupíte levněji s naším slevovým kódem.