Reklamace IQOS při poruše je bezproblémová, výrobce si je vědom naší závislosti a proto vyměňuje vadný kus výměnou na místě při všech závadách. Je třeba zdůraznit, že na mechanické závady způsobené zákazníkem se záruka nevztahuje a k výměně dochází jen z dobré vůle výrobce v rámci programu IQOS Care Plus, připravte se tedy na instruktáž, jak příště planžetu uchránit.
Nový postup jak reklamovat IQOS
IQOS komunita cestovatelů
Reálné zkušenosti uživatelů IQOS z dalších zemí.
Philip Morris eviduje podle výrobního čísla všechny kusy a má přehled o záruce. Stav záruky najdete na svém zákaznickém účtu, záruku lze uplatnit na všechna zařízení zakoupená v EU. (Jak zaregistrovat nebo odpárovat IQOS ke svému účtu).
Reklamace IQOS
Reklamace IQOS probíhá ve značkových prodejnách, na pop-up stáncích a po předchozím telefonickém získání reklamačního kódu na lince Centra zákaznické péče také v prodejní síti partnerských trafik, např. Geco, Valmont nebo DOnPealo. IQOS se zde vyměňuje na počkání kus za kus a prodejcům už nepřísluší posuzování závady.
Oficiální seznam prodejen IQOS na mapě
- Reklamace ve značkových prodejnách IQOS a v pop-up stáncích v obchodních centrech.
- Reklamace zavoláním na IQOS zákaznické centrum a dovozem kurýrem
bezplatná linka 800 413 413.
- Reklamace zavoláním na IQOS zákaznické centrum s vyzvednutím v partnerských sítích trafik, např. Geco, Valmont, DonPealo.
K reklamaci stačí mít zařízení IQOS zaregistrované k vašemu účtu, nepotřebujete fakturu ani krabičku, sebou stačí mít jen konkrétní vadný kus, pracovník s vámi vyplní protokol, reklamační oddělení později na vašem účtu odpáruje původní zařízení a připojí nové. Celá operace trvá jen několik minut.