V případě závady je nejrychlejším způsobem reklamace kontaktování Centra zákaznické péče, na Facebooku nebo na telefonu 800 413 413, kde s vámi operátor provede diagnostiku zařízení a následně navrhne vhodný způsob výměny.
Co je program záruky IQOS Care Plus
Registrace
Pokud nemáte IQOS registrovaný pod svým účtem, nic se neděje, pracovník infolinky vám ho přiřadí pod váš účet i v případě, že dříve patřil někomu jinému, postupujte podle návodu. Pokud ještě nemáte svůj účet, zaregistrujte se na webu iqos.com, v takovém případě jste ale ještě nevyužili zvýhodněné nabídky nákupu IQOS pro nové užvatele, kterou určitě doporučujeme využít, vždy se hodí mít téměř zdarma záložní zařízení.
Jak koupit IQOS v akci se slevou
IQOS komunita cestovatelů
Reálné zkušenosti uživatelů IQOS z dalších zemí.
S SMS kódem do trafiky
Díky tomu, že závadu posoudil odborně vyškolený pracovník zákaznické podpory, během výměny už obsluha na prodejně nic neřeší a provede výměnu kus za kus. Seznam výdejních servisních míst IQOS se neustále rozšiřuje, vybrat si můžete z 283 trafik Geco, více než 53 provozoven PEAL, síť trafik Valmont a dalších.
Jak reklamovat IQOS na dovolené v zahraničí
Jak probíhá reklamace
V případě problémů se zařízením IQOS zavolejte na Centrum zákaznické péče,
zdarma tel: 800 413 413
Po posouzení závady s operátorem vyberete nejvhodnější předání nového zařízení:
- Přednostně IQOS Store nebo Pop-up stánky v nákupních centrech, kde kód není potřeba.
- Servisní místa IQOS, trafiky a další prodejny, se servisním kódem.
- Zaslání kurýrem na adresu, případně DPD, který výměnou převezme vadný kus.
Výměna zlomené čepele
Občas se ulomí západka zavírání na IQOS 2.4+ nebo může dojít k zlomení nahřívací čepele u IQOS 3 DUO. Na mechanické poškození se záruka nevztahuje, přesto výrobce zařízení nadstandardně vymění v rámci programu rozšířené záruky IQOS Care Plus.
Reklamace v IQOS prodejnách bez kódu
Pro reklamaci v IQOS prodejnách a pop-up stáncích v obchodních centrech reklamační kód nepotřebujete, můžete přijít bez ohlášení, pracovníci závadu posoudí a vymění na místě bez čekání. Seznam IQOS prodejen a stánků na mapě.
Co je potřeba k reklamaci
Pro reklamaci není potřeba nic víc, než konkrétní vadná část IQOS, nemusíte mít doklad o koupi, krabičku ani zbytek příslušenství. Ačkoli jste na registraci dotazováni, zařízení nemusí být povinně přiřazeno k zákaznickému účtu, podle zákona výrobce nemůže podmiňovat záruku dalšími podmínkami, v takovém případě ale nemůžete využít program IQOS Care Plus.