Sledujte recenze na našem youtube kanálu IQFAN magazín !
  Sledujte recenze na youtube IQFAN !

KOUPIT IQOS SE SLEVOU 400 Kč

Jak koupit IQOS levněji s naším slevovým kódem.

Jak koupit IQOS levněji s naším slevovým kódem.

Jak reklamovat IQOS, zavolat si o kód, výměna všech závad na počkání

Pro reklamaci IQOS závadu oznamte na Centrum zákaznické péče, kde získáte SMS kód, který uplatníte v trafice nebo prodejně. Výměna zařízení kus za kus i v případě mechanického poškození zůstává zachována.

0

V případě závady je nejrychlejším způsobem reklamace kontaktování Centra zákaznické péče, na Facebooku nebo na telefonu 800 413 413, kde s vámi operátor provede diagnostiku zařízení a následně navrhne vhodný způsob výměny.

Co je program záruky IQOS Care Plus

Registrace 

Pokud nemáte IQOS registrovaný pod svým účtem, nic se neděje, pracovník infolinky vám ho přiřadí pod váš účet i v případě, že dříve patřil někomu jinému, postupujte podle návodu. Pokud ještě nemáte svůj účet, zaregistrujte se na webu iqos.com, v takovém případě jste ale ještě nevyužili zvýhodněné nabídky nákupu IQOS pro nové užvatele, kterou určitě doporučujeme využít, vždy se hodí mít téměř zdarma záložní zařízení.

Jak koupit IQOS v akci se slevou

IQOS komunita cestovatelů

Reálné zkušenosti uživatelů IQOS z dalších zemí.

S SMS kódem do trafiky

Díky tomu, že závadu posoudil odborně vyškolený pracovník zákaznické podpory, během výměny už obsluha na prodejně nic neřeší a provede výměnu kus za kus. Seznam výdejních servisních míst IQOS se neustále rozšiřuje, vybrat si můžete z 283 trafik Geco, více než 53 provozoven PEAL, síť trafik Valmont a dalších. 

Jak reklamovat IQOS na dovolené v zahraničí

 

Jak probíhá reklamace

V případě problémů se zařízením IQOS zavolejte na Centrum zákaznické péče,

zdarma tel: 800 413 413

Po posouzení závady s operátorem vyberete nejvhodnější předání nového zařízení:

  1. Přednostně IQOS Store nebo Pop-up stánky v nákupních centrech, kde kód není potřeba.
  2. Servisní místa IQOS, trafiky a další prodejny, se servisním kódem.
  3. Zaslání kurýrem na adresu, případně DPD, který výměnou převezme vadný kus.

 

Výměna zlomené čepele

Občas se ulomí západka zavírání na IQOS 2.4+ nebo může dojít k zlomení nahřívací čepele u IQOS 3 DUO. Na mechanické poškození se záruka nevztahuje, přesto výrobce zařízení nadstandardně vymění v rámci programu rozšířené záruky IQOS Care Plus.

 

Reklamace v IQOS prodejnách bez kódu

Pro reklamaci v IQOS prodejnách a pop-up stáncích v obchodních centrech reklamační kód nepotřebujete, můžete přijít bez ohlášení, pracovníci závadu posoudí a vymění na místě bez čekání. Seznam IQOS prodejen a stánků na mapě.

 

Co je potřeba k reklamaci

Pro reklamaci není potřeba nic víc, než konkrétní vadná část IQOS, nemusíte mít doklad o koupi, krabičku ani zbytek příslušenství. Ačkoli jste na registraci dotazováni, zařízení nemusí být povinně přiřazeno k zákaznickému účtu, podle zákona výrobce nemůže podmiňovat záruku dalšími podmínkami, v takovém případě ale nemůžete využít program IQOS Care Plus. 

Patří do rubriky: REKLAMACE IQOS
Upravit

IQFAN magazín Youtube

Novinky

Speciální únorová akce, ILUMA ONE zdarma, IQOS ILUMA za 390 Kč pro nové uživatele!

0

Speciální akce na únor! Noví zákazníci mohou v získat zařízení IQOS se třemi krabičkami TEREA a se slevou 200 + 200 Kč. Za registraci dostanete 200 Kč kupón do Mall.cz a po koupi vám přijde další kupon 200 Kč na příští nákup třeba náplní v eshopu IQOS. Při nákupu startovní sady uplatněte náš slevový kód. Srovnání všech modelů najdete v Katalogu IQOS s parametry a recenzemi.

KOUPIT IQOS SE SLEVOU 400 Kč

IQOS koupíte levněji s naším slevovým kódem.

IQOS koupíte levněji s naším slevovým kódem.