Pokud jste první IQOS koupili přes partnera nebo v prodejnách IQOS, nemusíte se o nic dalšího starat, prodejce vám vytvořil zákaznický účet s vaším emailem, na který zařízení zaregistroval, najdete ho pak na oficiálních stránkách iqos.com.
Registrováno můžete mít libovolný počet zařízení, každý IQOS však může být pouze na jednom zákaznickém účtu. Pokud jste koupili další zařízení např. v obchodě nebo od jiného uživatele, postupujte podle našeho návodu.
Registrace je nutná pro využití rozšířené smluvní záruky IQOS Care Plus pro případ mechanického poškození nebo např. zlomení nahřívací čepele.
IQOS komunita cestovatelů
Reálné zkušenosti uživatelů IQOS z dalších zemí.
Nemám zákaznický účet
Vytvoření zákaznického účtu provedete na webu www.iqos.com/login v horním menu pod ikonou uživatele. V levé polovině vidíte přihlášení, vpravo registraci. Postupujte podle pokynů. Nezapomeňte, že každý nový zákaznický účet může jedno zařízení získat s velkou slevou pomocí našeho slevového kódu 11466SAG . Nezáleží, že jste si IQOS koupili před tím jinou cestou.
Návod jak koupit IQOS se slevou
Můj IQOS není přiřazený
Pokud své zařízení nemáte přiřazené na svém účtu, registrace je snadná. Otevřete svůj účet na oficiálním webu, přihlašte se svým účtem a klikněte vpravo nahoře na ikonu uživatele. Ve formuláři vidíte výrobní čísla svých zařízení. Vždy jsou dvě, pro nahřívač a pro dobíječku. Pokud nevidíte vaše zařízení, stisknutím Přidat další zařízení ho zaregistrujte.
Do otevřeného pole zapište výrobní číslo, existují dvě možnosti:
- dvanáctimístný výrobní kód sady, uvedený na štítku krabice, přiřadí najednou dobíječku i nahřívač
- opište do pole výrobní kód nabíječky a dobíječky po jednom
Kde najdu unikátní výrobní kódy svých zařízení
- obě zařízení v sadě mají společný výrobní kód, uvedený pouze na krabici
- holder má unikátní výrobní kód uvedený uvnitř pod krytkou cigaretové náplně
- dobíječka má unikátní výrobní kód uvedeny na boční straně
Přiřazení IQOS po koupi z druhé ruky
Pokud jste koupili zařízení, které bylo původně párováno k jinému účtu, bude ho nutné nejdříve odstranit, každé zařízení je možné registrovat pouze k jednomu účtu. Původní majitel otevře svůj účet a v přehledu zařízení stiskne drobnou ikonu nad výrobním číslem a vybere Smazat. Ihned potom je možné zařízení připárovat k jinému účtu, vše probíhá online.
Společně s přesunutím přechází i záruka IQOS Care Plus, která se vztahuje k IQOS, ne k zákazníkovi. Záruka se neprodlužuje, platí vždy 24 měsíců od prvního nákupu.
Pokud majitele neznáte, obraťte se na zákaznickou podporu, viz níže.
Reklamace výměnou zboží
Pro reklamaci nepotřebujete doklad o koupi, prodejci jsou zatím vztřícní a postačí jim zaregistrované zařízení k účtu, někdy nevyžadují ani to. Ale měli by, protože reklamace probíhá výměnou kus za kus, měli by smazat vaše původní zařízení a napárovat nový vyměněný kus. Pokud to neudělali, můžete tak učinit sami.
Řešení registrace
Párování občas zlobí, stačí se překlepnout o jeden znak a mohou nastat problémy. V takovém případě se telefonicky obraťte zdarma na zákaznickou podporu, kde s vámi vše vyřeší.
Centrum zákaznické péče IQOS:
Volejte: 800 413 413
Po-Pá 8:00 – 22:00
So-Ne 10:00 – 20:00
Pokud je zařízení párováno k jinému účtu, operátor ho ručně přesune k vašemu účtu. Pro přepárování můžete zavolat vy, není nutné aby volal předchozí majitel.